söndag 27 mars 2011

Den nya valplådan!


Det är ju långt från alltid som saker å ting går som planerat!

Exempelvis så fick den "gamla" valplådan inte plats i sovrummet...

Då fick planerna ändras och jag skulle få hjälp av bygg inriktiningen på skolan att göra en ny =)

Men det hann ju inte heller göras...

Våga valpade i och för sig i Bia bädden som skulle vara i valplådan.

Igår åkte jag till jobbet och hämtade materialet jag köpt, det är av samma material som garderober osv är av, dvs laminerade spånskivor.

Och sen började det :) Tålamod är inte riktigt min grej och den är väl inte helt fyrkantig men nu sitter den ihop! Med hjälp av fönstergångjärn i varje hörn så att den är ihopfällbar/isärplockbar!

Jag är stolt över min skapelse!


Matilda, Ålen, Miss Fit, Sunshine, Lillan, Biffen och Walter 2.



Sunshine mellan mamma och Biffen.

Biffen å mammas fossing.
Våga och Biffen!


Walter 2 blir tvättad.


Biffen !


Biffen å mamma igen.


Mamma lover Biffen.


Ålen och Miss Fit.


Matilda och Biffen.


Lillan längst ner sen Biffen, Walter 2 å Miss Fit.


Matilda, Sunshine och Miss Fit.


Ålen kramas!


Walter 2, Ålen, Biffen och Miss Fit.


Walter 2 tar en bensträckare bredvid Miss Fit.


Miss Fit gosar med sin mamma!


Och dom små grynen fortsätter att förtrolla mig <3


4 kommentarer:

Susanne sa...

Tänk att såna små "råttor" kan vara så otroligt fina!

Hanssons sa...

Vi är mållösa :-) Pussa på alla sötingar från oss

Hanssons sa...

Valplådan är jättefin också, för den delen :-) Där har de det bra!!

Anneli sa...

Småsnurparna...! *suckar djupt*