tisdag 3 februari 2009

Då den underbara kameran har hittat tillbaka till sin rätta ägare (tack för lånet Ina) så får ni nu hålla tillgodo men min vanliga kamera och förhoppningsvis så har ni snart vant er med den nya (sämre) kvaliten på bilderna=)
Ja nu är allt bestämt och klart med valparna och valp nr 5 flyttar som planerat till Göteborg och min älskade Walter kommer förhoppningsvis göra mig stolt i Tyskland hos sin blivande matte Jana!



Jippie sover gott i sängen.

"Walter" med bus i ögonen.


Dom 3 älskade som fortfarande bor hemma.



Elvis innan han flyttade till Stockholm.



"Walter" står och spanar.


Söta 5 an.


"Walter" vilar under bänken.


Sen ett stort tack till valpköparna för trevliga mms/sms och mejl om hur det går för er!
Glöm inte mejla lite bilder oxå så alla andra oxå kan få se =)
Å ni glömmer väl inte att pussa dom en extra gång från mig varje kväll ?



3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e en så gullig hönsmamma haha men det e bara bra att bry sig... då vet valpköparna att du finns där om det skulle vara nåt...

Anonym sa...

Tack för att jag fick komma igår igen och kramas med valparna... de är så underbara. Hade lätt kunna plocka med mig Valter hem.. om bara tiden fanns *suck*

Du får ha det jätte bra, och har du vägarna förbi vara så är du välkommen förbi så jag får bjuda tillbaka med fika.

Kramar Pernilla

Play A While sa...

Kolla min blogg, du har blivit utmanad!!

Henrik

ps. Walter ser väldigt fin ut!!