tisdag 17 februari 2009

Lite bilder på Jippie!

Jag har faktiskt unnat mig en sprillans ny kamera! En Nikon D 40, samma sort som jag troget lånat av Ina dom senaste månaderna :)
En tidigare chef sa en gång till mig "dagens lyx blir morgondagens vardag" och jag kan väl hålla med om att det ligger mycket sanning i det. Nu när man vet hur en bra kamera fungerar så känns allt annat otillräckligt. (En annan chef sa också att "även blinda hönor kan lägga ägg i snåriga buskar" bodi-boo).


Husse med JIPPIE!

På tur med den kloka tanten.


Fullt ös i en snödriva...


En liten valp galopp :)


Jag gör som tanten gör =)





4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen titta! Du fick med dig dunderklumpen (kameran) ut iaf :) då ser vi fram emot en hel massa nya bilder hela tiden nu ;) idag har Otto fått leka med Soleil och han tog ingen skit från Speed (golden-valpen) idag skönt att han har kaxat upp sig så på bara en vecka! Hur går det med bara en vilde i huset nu då? Ha de! Briam hälsar...

Anonym sa...

Nice pics! I want to see more. Nice to see that your dream of a new camera come be true, sadly but now there all puppies are gone :-( But your next litter will come and over this time we want to see Jonas´ mom, his sister, Vaga and Ebba.

much huges from a very tired Jonas ;-)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Grattis till nya kameran =D knäpp på nu bara, alltid kul med bilder på dina söta tjejer.
Trevligt att Jana oxå bloggar, så man får följa Lilleman.

Anonym sa...

Å va fina korta.. Både från dig och från valpköparna! Tack för idag!Kramiz