söndag 1 februari 2009

Nota´s Crew Superbia !

Igår var jag så korkad att jag tänkte inviga mina nyinköpta promenad dojjor genom att gå och hälsa på Ingelis, Nova & Vega. Det gick att gå dit men jag kom inte så långt på min hemfärd innan jag fick ringa Martin och be honom hämta mig =) Idag återstår bara några blåsor på mina fossingar. Nog om skoskav!
Det var så roligt att träffa Vega igen! Hon ser riktigt fin ut och var i fint hull trots flytt och allt nytt. Och hon har inte börjat skjuta i höjden än som sina syskon utan är fortfarande jämn och fyllig ut. Här kommer lite bilder från igår på fröken Vega 9 v och 3 dagar.






Igår kom Lasse och hämtade Elvis då han ska flytta till Lasse och Eva i Stockholm. Elvis hade varit vaken (och låtit?) hela långa vägen till Stockholm. Jag antar att dom fick en stillsam kväll tillsammans =)

Inga kommentarer: