torsdag 5 februari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad utav Henrik!

Utmaningen går till såhär : Ta sjätte mappen och sjätte bilden under Mina Bilder och publicera den och berätta om bilden. Utmana sen fler personer!!


Jag är ledsen att det inte fanns något mer exotiskt i min 6e mapp som min 6e bild =) Alla ni som försöker att ta uppställningsbilder på era hundar vet att det blir mer eller mindre lyckade bilder :) Detta är ett utav korten som vi tog på Vågas 1 års dag. Hon tittar på mig med stora ögon och undrar om hon inte kan få ta köttbullen som balanserar på altandörrfönsterkanten! Däremot får denna bild, bland mååånga andra, mig att fundera över varför man inte bara behåller dom bästa bilderna utan envisas med att spara dom som kunde varit bättre=)
Jag kunde fuskat och tagit en annan bild men gjorde det inte och hoppas att mina utmanade också kan stå emot frestelen ;)

Jag tackar för utmaningen och skickar den härmed vidare till:
Xsara och Storma
Elin och Briam
Ina å Mindi
Ida å Whippe
Linda & kennel Partax

3 kommentarer:

Ina sa...

Klart du inte fuska Ela. Det skulle du ALDRIG göra*tihi*
Får du se sen vad det blir för bild i min blogg*tihi*(vet inte själv än)
Tack för de fina orden!
Snart är ni med oss varje gång som förut!
Kramis

Storma sa...

Hej hej!! Fick springa in pa internetcafe har pa Teneriffa for a uppdatera mig lite:) Hoppas de gar frammat dar hemma. Far ta tag i utmaningen nar ja e hemma igen. Borjar kannas lagom a aka hem om ett par dagar! Saknar farmen a hemmet. Kraaaaaaaam pa de:D

Whippe sa...

Har antagit utmaningen