fredag 6 februari 2009

hjärtegryn!


Först kommer en 10 veckors bild på Vega. Ingelis och Vega tränar på att bli riktiga proffs båda två :) Jag tackar så jättemycket för bilderna!



Sen kommer lite bilder från igår och idag. Valparna för så jäkla goa och är med ute i "huset" mest hela dagarna. Jag har nog plockat bort det mesta som var så där himla intressant (krukväxter) så nu fungerar det kanon att ha dom med. Katten Softish är dom intresserade av men han är så sävlig så det är lugna puckar. Tant Ebba har dom lärt sig att hålla ett bra avstånd till och att man är artig mot som äldre. Våga är en riktig lektant och Nota har hela tiden det vakande lilla get ögat på dom. Titta å njut på busarna.

Våga med "Walter" å Jippie


Alla tittar åt samma håll.


Å Jippie får en kram!


"Walter" å Jippie i köket.


"Ira" sover på sin mamma.


Jag har inga hundar i sängen! (lier)


"Ira & Walter"

"Ira" & Jippie.


Aj löv jo maj litel darlings!

Sen en hälsning till Elin med Briam som idag får hem lilla Otto =) Hoppas ni får en mys pysig kväll! hälsningar hönsmamman

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han e SÅÅÅ go! Lilla Otto har installerat sig väl. Åt upp sin mat och slockna som ett ljus. Va mysigt de ser ut att ha ditt gäng i sängen! Jag ska bli en whippet i mitt nästa liv =) Otto o Briam hälsar

Anonym sa...

Thanks for new pics of "Walter". I can´t await next weekend.

best wishes
Jana & Jasper

Jenny,Nokia och Leo sa...

Sötnosar!!! å dom ser härligt bortskämda ut i sängen =D