fredag 7 januari 2011

Våga löper...äntligen!

God damn vad jag har väntat och sen kväll den 7/1 upptäckte jag det!
Våga börjar löpa!!!
Så lycklig =)
För att nu färska upp erat minne av det underbara paret kommer bilder här!
Twyborn Chinese Dragon "Kevin"
2 utställningscert
1 lure coursing cert
Play A While Arabia "Våga"
UK på utställning
Lure licens
Viltspårchampion
Båda två är riktigt mysiga och goa rasrepresentanter!




Du å ja hjärtat!





PS!
Kommer behöva byta hemsida då "sajten" där jag har notascrew.rular.se kommer läggas ner i mars... Letar som en blå efter ett nytt alternativ och återkommer med ny adress, tills dess så använder jag notascrew.rular.se.
Just so you know.


4 kommentarer:

Ingelis sa...

Kul att höra. Väntar med spänning.

Anneli sa...

Jätte spännande!
Håller tummar å tassar att allt går bra!
Dom e så vackra de två!

Eva-lena sa...

Guuud vad bra!! Konstigt hur de kanipa sig blå när man väl vill ha till ett löp..
Lycka till nu och hoppas att parningen går smidigt :)

Prizor's sa...

Vad spännande det ska bli! Nu håller vi tummarna på små vackra whippar till våren! Nu kommer jag att vara ännu mer inne på din blogg och kolla status!

Kram och lycka till!
Lena & grabbarna i PriZor's