lördag 28 april 2012

gött väder och hanhundslista.

Play A While Arabia "Våga" & Nota's Crew Invidia "Jippie"
Bilden är från idag.

Hur underbart är det inte då att vakna en lördag morgon, utvilad, ledig och blå himmel!
Det blev en go promenad på ca 7 km, tyvärr med hundarna i koppel hela tiden då vi gick längs lelången fram och atter, dom ska få vara lösa å rejsa lite sen tänkte jag :)
Sen hem och tänkte ta tag i trädgården med gammalt å visset och vips så har jag sällskap av alla 4 vovvarna på utsidan, kan det vara som så att Våga öppnat dörren igen? :) Jaja dom fick vara med och som "straff" (?) fick brottslingen fotograferas tillsammans med en medrymling =)
Kortet är från baksidan på min tomt.


Lämpligt nog med tanke på det förra inlägget så har jag nu länken till den 
Det var något liknande som jag tänkte att vi någon gång i framtiden har här med :)
Även deras whippetklubb har en hanhundslista, konstigt nog är det inte samma lista.

Inga kommentarer: