tisdag 21 augusti 2012

dom blir bara goare å goare!

Ja igår blev det inget bloggat, var så trött att jag helt sonika fick gå och lägga mig när det egentligen var blogga tajm, ändå försov jag mig imorse! Tror hjärnan helst vill ha 8 timmar sömn istället för dom 6 timmar som jag hinner med :)

Alla vuxna (även Luna räknas dit nu när hon blivit storasyster) i sängen.


Man måste äta för att själv kunna producera mat, då är det bra att få den serverad tycker Jippan :)
Man kan verkligen inte förstå att dessa nyss fick plats i Jippies mage! Dom växer som bara den, tjockisarna :)
Go valphög!
Mat å mys med mamma.

Ikväll fick dom bo i retrokorgen medan jag fixade i valplådan, dom gillar verkligen att burra ner sig i den!
Bonni bjöd på en härlig huvudbild!
Jippan pysslar med sina små.
Gull ungar!







En kul iakttagelse från idag var att Jippie fick uppblött valpfoder när hon låg inne och diade valparna, det dröjde inte länge innan även Clyde var i skålen och snokade, sen även Ada! Så näsan är det verkligen inget fel på men dom får allt vänta lite till innan dom får annat än mat från mamma Jippie, no rush puppies ;)
 


1 kommentar:

Cattis sa...

Bonni och Ada är favvos för tillfället! :)Men det ändras vill ja lova det är en hel hög med godingar ju!!
Längtar efter att komma o mysa framöver =)
Sköt om er!