tisdag 7 augusti 2012

Jippie!

Bild på Jippie från idag, beräknad valpning imorn eller fredag då hon parades på två olika dagar.
Tempen har "svajjat" sen i lördags men idag vart hon nere på 36.9 så jag tror att det är tid för tempen att gå ner och vända *spännande* Idag har hon även bäddat lite mer intensivt, stackars lilla Jippan, hon är verkligen "under luppen" nu för hönsmammans (mitt) vakande öga, inte undra på att mina hundar vill valpa när jag somnat ;)
Pratat med chefen idag oxå så det var okej att jag kompar ut resten av veckan, skönt att känna lugn och ro! Nu ska vovvarna och jag vila oss i form i soffan :)

ps om ni klickar här kan ni se hur stor Notas mage var när Jippie och hennes syskon låg där och väntade.
Och om man jämför bilderna så ska man komma ihåg att Jippie är vecka längre gången (Nota födde 7 valpar).

Om man vill se mer om kombinationen Joker och Jippie så klicka här.

Håll nu tummarna att allt går väl när det är dax!

1 kommentar:

Sofie sa...

ja nu får de komma ut :)