fredag 31 augusti 2012

Helg!!!

Fredag ett par minuter till, vad jag har längtat!
Märker oxå att jag har längtat efter hösten, tror inte att jag är någon sommarmänniska utan höstens friska luft får mig må bäst =)
Nåt annat som får mig må bra är såklart vovvarna och bappisarna!
Idag när Ina kom hem för att titta till flocken så hittade hon Sham och Slugger i korgen utanför valplådan, rackare! Ja dom tycker tydligen att det är dax att vidga sina vyer utanför sin lilla lya så idag vart det dax att göra klart valphagen som dom ska få vara i när dom blir större.
I den har dom om fått vara där en stund på kvällen som miljöberikning och det är ett riktigt kavat gäng vill jag lova! Stängde inte in dom helt då valpar "normalt" sett inte stövlar ut i stora världen på en ny plats men jo jo då här ska världen upptäckas!
Härligt för alla blivande valpköpare ;-)
Pojkarna säger att vi vill inte vara här längre!
Lilla Envy :)
Slugger
Trickster
Jealousy tuggar på Grudge öra :)
Vilket resulterar i en stor gäsp!
Busungar 1
Busungar 2
Sötungar med för den delen!
Dom två svartpigmenterade bappisarna Envy och Trickster
Haha skuggan gör att klorna ser toklånga ut! No worry folks!
Sham, Slugger och Trickster
Så här hittade jag Grudge (flickan) med pojkarna Trickter och Slugger =)





Och då fick dom komma ut i stora världen, ska se till att ta kort på valphagen imorn men här kommer lite bilder som är tagna på närmre håll.
Åter imorn!

2 kommentarer:

Maxfield sa...

Oj oj vad de är ljuvliga!!!

Malin sa...

Så ljuvliga så man dör!