torsdag 30 augusti 2012

Redan 3 veckor gamla!

Dom svarta hålen i rymden lär bestå av en underbar kull valpar för med dom försvinner all tid i världen!
Jag kan inte för min värld förstå att dom redan är 3 veckor gamla, nu är det ju bara 5 veckor kvar! Om ni visst hur mycket jag har längtat efter dessa veckor med valparna, ungefär ändå sen Lunas syskon flyttade hemifrån :) 
Idag har dom fått smaka på lite foder 3 gånger, dom är inte så skickliga på att äta än utan kladdar mest ner sig själva, varandra och sin omgivning :)
Svårare och svårare att ta kort med, sover dom så vaknar dom av blixten och är dom vakna så skyndar dom sig fram för att få lite kärlek. Så ni får ha överseende med korten framöver för det kommer inte bli enklare med "Kodak moments" (Nikon i mitt fall).
Det är riktigt kul att se hur deras personligheter börjar komma fram för även om dom är så små så ser man redan egenheter som gör dom till individer.
Grudge, tjejen som är mest framåt! Riktigt kavat tjej!


Smask och slask runt maten.


Envy och Sham


High five, snart är det helg!


STOR GÄSP!


Varierar med lite olika leksaker inne hos dom och det är uppskattat som leksaker eller kudde, Luna hjälper till med att plocka ur leksaker och jag fyller på =)


Trickster har oxå vaknat.




Så här ser det ut när man fotar nu "men kan du sluta lysa med lampan (blixten) på oss, vi försöker faktiskt sova!
Jealousy hittade först till matskålen.


Slugger



Jealousy och jag myser.

Det finns fortfarande en hane och en tik som ännu inte har ett kärleksfullt hem som väntar.
Vilka valpar det är vet jag inte än då jag måste få se mer av valparna och deras personligheter och träffa blivande valpköparna, då är det lättare att se vilken valp som passar vilken familj.





Inga kommentarer: