fredag 10 augusti 2012

Första dygnet

Japp första dygnet och allt går bra!
Den svartpigmenterade "röda" tjejen.

Allt går bra med dom små, Jippie är så himla duktig med dom!
Inatt har jag dock vaknat flera gånger (som alltid när det är valpar i huset), räknat en, två, tre, fyra, fem å sex, skönt då är alla där å sen somnat om :)
Det är så ofantligt mysigt som nu när jag ligger i sängen med datorn framför mig och hör bappisarna knorra å gnissla, ibland kan man tro att det är marsvin å inte valpar dom där ;)
Livskvalite!

En av de "blå" pojkarna med mest vitt runt halsen. När jag gick igenom korten så visade det sig att han är en riktig linslus, eller vad sägs om det här:
Go eller vad!

Fler bilder av dom små finns på deras album på hemsidan, där får man gärna lämna en lite kommentar med om man vill =)

1 kommentar:

Sofie sa...

jag säger bara ÅHHHH vad fin hon är den röda tiken <3 ja den lilla killen också :)