söndag 2 september 2012

Snabb uppis

För egentligen borde jag städa då första valpspekulanten kommer idag :)
Men då jag inte fick gjort någon uppdatering igår så tänkte jag göra en snabb nu!
Gårdagen började med att jag vaknade på strålande humör och dagen fortsatte på samma underbara sätt! Efter en rejäl promenad med hundarna i skogen så fick Nota och Luna åka med mig, först till Deval sen torp och ärenden där å vidare till Dingle där det var bilutställning (Volvo). Nota och Luna var nöjda att få åka med på öventyr och skötte sig kanon bland folk, ungar, hundar, bilar som baktänder å annat :)
När jag kom hem så hade dom sista 5 kubiken med ved kommit, har beställt 10 totalt som kommit tidigare så nu får vi se om/hur länge 10 kubik räcker!? :)
Sen kom Anneli å Matilda för att kika på valparna och hjälpa mig sätta lite staket hemma å sen blev det go fika å många asgarv!

Valparnas nya lya på dagtid.
Det börjar bli trångt!
Våga vill oxå vara med på bild :)
Svårt att smyga sig på med kameran nu, oftast är det någon som vaknar till men ibland lyckas jag fota utan att väcka någon :)
Att ligga på golvet för att få bilder i "rätt" höjd brukar resultera i att man snart blir överpussad av massa små bappisar!
Hoppas få till ytterligare en uppdatering idag, blir nog inga individuella kort denna veckan utan snarare nästa helg då kanske jag till och med kan få till dom första "stå fint" korten?

Inga kommentarer: