onsdag 12 september 2012

Rally å bappisarna

Först å främst ett stort tack till valpvakten å fotografen Ingela för hennes hjälp, skulle inte blivit mycket fotat idag utan henne! För idag skulle Nota och jag åka på Rally KM på hemmaplan Råhagen, förutom oss Råhagare så var det ett gäng från Uddevallas bhk, himla kul samarbete vi fått i agility och rallysektorn mellan klubbarna ! Hade inga större förhoppningar då det regnat till och från hela dagen vilket innebär att planen inte är absolut torr :) Tränat har vi inte heller gjort men det är ju Notas melodi så vi kör på den! Vi hade startnummer sju (av 19?) och Nota hade en så skön attityd och det gör mig så glad =) Bara att sitta på blöt och kall plan är ingen favorit för henne men hon höll bra, jag tabbade mig på sitt, stå, gå runt och Nota ville inte ligga på sitt, ligg, sitt. Bad henne ligga två gånger och när hon tittade bort för att slippa så bad jag istället om en puss, fick en puss å båda var på bättre humör igen :) I övrigt fick vi 2 sen, 2 nos 1 sned och 1 bris. Slutade på 72 poäng och en 10e plats men är toknöjd för Nota var så go!!! Har ju faktiskt tränat uthållighet på fingertarget och tror det gav resultat idag. Tack älskade Lola, me love you long time! Som kommentar fick vi snyggt och näb ;-)
Nu över till det ni har väntat på, valpbilderna!
Sham
Sham
Sociala tokstollar
Jealousy provar inas jeans :)
Slugger provar stickat tröja!
Sham leker linslus :)
Way to freedom? /Slugger
Vet inte om man får vara så här söt? Envy
Envy, Sham och Grudge
Jealousy
Slugger
Underbaraste!
Det finns inte ord för hur goa dom är!

För övrigt var jag grymt orutinerad och satte mig i en kissepöl när jag kom hem från jobbet och dök ner i valphagen, men det är väl sånt man har tvättmaskin till? ;-)

Inga kommentarer: