onsdag 5 september 2012

Besök och inte så många bilder

Idag kom Maggan på besök, hon har Jippies syster Lexi och det är hos Maggan som fodervalpen kommer att bo :) Alltid lika kul att ses och tiden går alldeles för fort!
Så fort att det inte hann bli så många kort på valparna idag men jag ska fjäska med Ina och se om inte hon kan filma valparna imorn om det är något röj på dom när hon är här och passar dom ;-)


Jippie med Jealousy


Slugger ger Trickster en puss.

Sham klättrar på Maggan,


Envy somnade gott i Maggans knä!


Jealousy, Envy och Sham i retrokorgen, som för övrigt är bästaste valp/whippetkorgen jag vart med om!


Envy och Jealousy 

Älskar denna bilden!

Imorn är första dagen för mig på högskolan som sen följs av föräldramöte, kommer sakna mina små gryn som aldrig förr! Tackar högre makter för att jag har Ina som granne som kan ta hand om vovvarna så jag får sinnesro, du är GULD värd!

1 kommentar:

Ina sa...

Tittade efter den igår så lägg bara fram den så får vi se vad vi åstakommer. :)
Klart man hjälper dig vännen!!:)
Ha en bra start på nya karriären;) Kram