tisdag 18 september 2012

Det är så man smälter!

Härligt! Äntligen första fotosessionen ute gjord! Det går inte att förklara vilken skillnad det bli på att ta kort ute med solen som ljus, grönska som underlag och bakgrund samt att valparna kan röra sig helt obehindrat!
Sham!
Slugger
Jealousy
Jealousy
Envy och Sham
Envy och Sham
Grudge
Jealousy
Slugger"hoppar" över Envy
Slugger  
Slugger

Trickster
Jealousy on the move
Envy och Grudge på äventyr
Grudge
Grudge
Trickster
Haha Trickster och Slugger
Nästan krock Slugger och Envy
Trickster och Envy

3 kommentarer:

Sofie sa...

jag tycker att de är väldigt fina allihopa :)jag gillar när en whippet har mycket vit på benen och det har ju dina. Jag tycker själv att det är snyggt. Envy är fortfarande min favorit men Grudge växer mer och mer. Tycker att Sham är stilig också. Men alla är jättefina. Ska bli kul att följa dem i två veckor till. Nu händer så mycket

Whippmix sa...

Åååååååååååååååååååå så ja är avis på dig! Dom är ju så underbara allihop! Tack för att jag fick komma o mysa igår ♥
Va duktiga ni är du o din flock som tar hand om "di små goa" så gott!
Kram kram

gunilla o bertil sa...

Oj oj så fina de ääääääär!
Blir valpsjuk...
Lycka till nu o i framtiden.