torsdag 26 mars 2009

Äntligen!

Efter en vecka på Kicki´s hundpensionat och väldigt lite tid till att sitta framför datorn så såg jag med glädje fram emot att få komma hem och surfa lite :) Då har lilla datorn bestämt sig för att inte vilja vara med mer... Jag skojar inte när jag påstår att det finns ett allvarligt data beroende i mig! Fast å andra sidan så har jag fått väldigt mycket mer gjort hemma *hmm* :)

Jag ska försöka att komma ikapp lite men jag börjar med nuet.
Först: stort * GRATTIS * till Vågas brorsa Nokia som tog certet och blev BH-3 a i Malmö!!! Det var många hundar anmälda och ändå lyckas Nokia med matte Jenny i andra änden med denna bedrift! Ni rockar! Ska se om jag får lov att "sno" en bild annars rekomenderar jag er att ta en titt i deras blogg, länk finns till höger.

Våga är skendräktig så nu är det mindre mat och mer motion som gäller... Vi har även satt igång med spåren igen och det går framåt.
Med det fina vår vädret så har även "lydnads" träningen satt igång =) Vi tränar grundfärdigheter men jag tycker det låter så jäkla tråkigt så jag har döpt om det till tallkottar *hihi*
I söndags var Ingelis här med Vega och småfisarna fick busa uppe på ängen. Det var skoj att se henne igen och jag försökte ta lite kort på dom, lägger ut en bild på henne som Ingelis skickat denna veckan :)
Fick även ett gulligt mms från Lexi idag =) Det stod att allt är bra å att hon har börjat tappa sina tänder :) Det har även lilla Jippie börjat med, dom börjar bli stora nu ;-)
Har säkert glömt massor men måste ju börja någonstans.



Nota´s Crew Superbia!
4 månader

2 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Oj, vad dom växer!!! Fina tjejen :)

Play A While sa...

Snygg!!!!!!!