måndag 30 mars 2009

Visst är det typiskt? Så fort man blir ledig så blir man även sjuk! Fast å andra sidan så har jag "all tid i världen" på att ta hundarna på promenader i lugnt tempo, till skillnad från annars :)
Det har faktiskt varit en del träning det senaste och mer ska det bli, ska även försöka bättra mig och skriva mer om träningen iom denna blogg på ett sätt är en slags träningsdagbok för mig.


Passade på att ta en uppställningsbild på Jippie igår när vi tränat.


*hihi* jag vann denna bok som jag önskat mig sen i julas!
Tävlade på Agria breeders club och hade turen på min sida!

Våga har inte turen på sin sida!
Har ingen aning om hur/när hon lyckades få detta sår...


Jippie i soffan ikväll.


"om min idol Våga gör så där"

"så ska jag oxå prova"


Dom är för gulliga!


Ina å Mindi tränar "ja!"


Våga med pipis.


Våga snabb på tasstarget!



Å favvon = leksak i snöre så vi kan kampa lite =)


3 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Vilka härliga vårbilder helst den där hon är i luften. Det visar på riktiga vårkänslor.

Elin sa...

Är du nöjd med nya kameran? På torsdag slipper Otto sitt bandage och ett träningsprogram ska väl upprättas antar jag... sen börjar livet för grabben igen!

Storma sa...

Så boken har kommit!! Hoppas den va nice:):)