tisdag 3 mars 2009

Jippie snart 14 veckor

Här kommer bilder på älskade Jippe! Ina var här igår kväll och hade "läxläsning" i klicker kunskap då hon går Canis klicker utbildning för att bli en bättre klicker tränare/tänkare. Jag kan ju lugnt säga att om man tyckte träningen gick bra 2008 så borde den gå fan så mycket bättre nu när Ina går denna kurs och får en ännu bättre känsla för timing, kriterier, belöningsfrekvens och belönings kvalite. Time will tell.
Ja när hon ändå var här så lånade jag henne för att fota lillfisen =)
Igår var även husse en ängel och ställde upp att vara figurant åt Nota i spåret. Hon har tappat massor av fart och känns inte alls lika pigg på att spåra som hon gjort tidigre och jag börjar misstänka att det har å göra med pinnarna i spåret som hon ska markera. Dom har inte varit så intressanta, då spåret varit intresantare och då vi tränat pinnarna i spåret så har det troligtvis tagit udden av spårglädjen... Så nu är det skoj å bus spår som gäller med mycket retning och stort ego byggande så ska väl allt falla på plats igen! Å spår pinnarna, dom tränar vi på toa :)






Idag gott folk, är det meningen att jag ska tatuera mig! Om knappt 1 timme ska jag vara hos tatueraren... Jag är skitnervös och hoppas verkligen att jag inte flippar ur utan kommer hem med min fina tatoo =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta kommer du klara galant! Syns kl ett! Kramiz

Anonym sa...

Det sa du inget om i söndags! Vad är det här för hemligheter :-) Väldigt fin blev den i alla fall. Nu blir jag ju bara så avundsjuk. Ska också skaffa en så småningom.
Maria