torsdag 5 mars 2009

Våga rockar fett!!!

Våga på Öland sep -08


Hihi va Våga var duktig idag!!! Idag träffades Ina med Mindi, Lena med Alfonso, Lin med Ia och jag med Våga i ett ridhus i Munkedal för att få expert träning. Denna instruktör är grymt skicklig med klicker och fantasktiskt begåvad på att lära ut.
Tyvärr kunde Mindi inte vara med mer än ett litet pass då hon har ont i maden =(
Lin å Ia var en ny bekantskap och riktigt roliga att se ihop! Vovven är en omplacering som vad jag förstog har hon blivit tränad med hårda och dumma metoder men det syntes inte ett spår av det idag när man såg glädjen i henne när hon arbetade med sin matte.
Lena & Alfonso har jag heller aldrig sett live men det såg riktigt bra ut idag när dom bla körde framåtsändandet.
Lilla Våga har ju inte tränat på länge nu och med ny miljö och störningar så hade jag inte så höga förväntningar men hon var ta mig f-n jätteduktig =) Vi provade lite olika bla tass target, finger target, stanna i bakåt march, klossen, fritt följ och plockövningar (har säkert glömt nåt). Det var bara plockövningarna som gick lite trögt annars var hon fantastisk med sin attityd, fart och glädje. Om matte sköter sina kort rätt så tror jag det finns en oslipad lydnads diamant i lilla fröken blå. Matte är såå stolt över sin goa tjej!




Här har vi Nota´s Crew Superbia "Vega" på sin 14 veckorsdag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaa, ni var ju helt otroligt duktiga du och Våga...mmmm underbar tik:)
Kram på er

Lin

Anonym sa...

undrar sa flundran om Elin ska bli sjuk... Nu har jag ju börjat slappna av så migränen kom som ett brev på posten men jag känner mig konstig hela jag... usch...
Inte blir det någon 12v bild på Otto och heller ingen 14 v bild... men han mår efter omständigheterna bra.