onsdag 15 april 2009

1a pris ökl viltspår!


*hihi* Idag gick Våga sitt första öppenklass viltspår och fick ett 1a pris!
Jag anmälde henne på ren chansning (som vanligt), Ina hade lagt ett spår (tack!) som hade legat över natten som vi gick igår och vi kom fram till slut fram till spår slutet =) Så jag gjorde en chansning å ringde å frågade om dom kunde lägga ett spår åt mig som vi kunde gå idag och det kunde dom! Jag var sjukt nervös, som vanligt, men det är ju tur att det var Våga som skulle spåra och inte jag ;-)

Allmänt omdöme: En tik som arbetar i ett mycket behagligt tempo. Lättläst. Vid avvikelser återgår hon snabbt till spåret igen.

5/6 på spårförmåga & 6/6 på arbetstempo.
Dom sköt även i spåret för henne och det var inga problem =)

Nu får vi se om dom andra två 1a prisen trillar in lika lätt?
Duktig var hon iallafall min lilla tjej!


9 kommentarer:

Birgitta sa...

SUPERGRATTIS! Vilken tjej!
Klart hon fixar resten lika lätt! :o)

Jenny,Nokia och Leo sa...

GRATTIS!!! Ni är så duktiga båda två minsann =D

Anonym sa...

Gud vad skoj, ett jättegrattis.
Ingelis

Sara och Miki sa...

WOW! Heja syrran, vi är grymt avundsjuka! Stort grattis! Snart är ni SVisCH

Elisabeth Alström sa...

Grattis

Susanne Lindström sa...

Grattis till den bedriften!

Maria och Wilma sa...

Grattis till 1a priset! Jätte kul, vad duktiga ni är båda två!

Elin sa...

GRATTIS!
Va skoj! Nu fick jag lite dåligt samvete för att jag har halkat efter med Briam... fan måste ta tag i det! Han är ju klar för öppet men nu har det varit en vinter mellan så vi måste ut och öva nån gång innan vi anmäler oss...

Pernilla sa...

Grattis va roligt! Tror inte ni får några problem med att fixa resten.
Nu känner jag ju ännu mer att jag måste ta tag i det där med att börja spåra med mina pojkar oxå... så de kan få trippelpris, någon gång ;)

Kram