fredag 24 april 2009

En stund över.

Idag hände något så ovanligt som att det blev en stund över! Trodde jag skulle jobba men det blev inte så och helt plötsligt infann sig en obokad lucka :) Jag ringde kompisen Linda som jag har lovat att hälsa på i snart 1 år. Tog med mig Jippie och åkte dit.

Så här mysigt bor dom!

Linda & jag brukar ha mycket givande konversationer då vi pratar om avel å kombinationer å befinner oss långt in i framtiden när vi sätter igång, å vi har så roligt =) Idag var inget undantag! Linda & Magnus föder upp Parson Russel terrier under kennelnamnet Partax, länk finns till höger.

men hallååå, vi vill oxå vara med!


Linda var snäll å tog ett kort på Jippie (5 mån).

Kennelns nya hopp, Idun.

Idun på bordet bara 10 mån gammal och ändå såpass färdig.


Här kommer goe taxen Aston!

Vi satt och pratade i solen medans Idun & Jippie var lösa med oss ute. Solen sken, en kopp te, cigg å trevligt sällskap det var ett bra sätt att fylla dagens lucka med!

2 kommentarer:

Elin sa...

Va fin hon är lilla Jippie! Men hur kunde bakgrunden bli skarp och hon suddig? =) men hon ser verkligen fin ut...

Susanne Lindström sa...

Vilket perfekt whippetställe hon har din kompis. Tänk att få bo så där med vovvarna! Jippie ser jättefin ut på bilden.