torsdag 9 april 2009

Bilderna från ringträningen

Gud vet att jag är en människa med mycket litet tålamod och just av denna anledningen så flyttar jag härmed tillbaka bloggen hit till min gamla vanliga blogspot adress.
Bilderna nedan gick inte på något sätt att ladda upp på hemside bloggen å så kan det ju inte hålla på! Bilderna är från gårdagen när jag och Ingelis åkte till Håkantorp på ringträning med dom små.


Hihi jag får säga att jag är himla nöjd med hur denna fröken ser ut =)


Älskade Jippie ser inte riktigt ut att bli lika elegant som sin syster :)

3 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Åh vad skönt att du är "tillbaka" på bloggen =D

Susanne Lindström sa...

jag tror att du är ganska lik mig. jag har också hoppat fram och tillbaka! :-)

Pernilla sa...

OJ va fin Vega är.. ska bli kul att se henne i sommar på utställningar