lördag 25 april 2009

Goda nyheter!

Idag deltog Vega ( Nota´s Crew Superbia) med matte Ingelis på sin första utställning i Vara/Grästorp där dom blev BIR valpklass 4-6 månader. Ett stort GRATTIS till er!
(bild kommer förhoppningsvis)

Idag jobbade jag då skolan hade kombinerat ko släpp och öppet hus. Jag gjorde en liten monter och svarade på frågor om skolans kommande hund inriktning. Kossorna var för söta när dom fick komma ut, det går inte att förklara med ord (å självklart glömde jag kameran) men dom betedde sig nästan som hundar som fått "fnatt". Jag stod med ett stort leende på läpparna!

Imorn är det valpträff men då inte alla kan komma så kommer här några mejlade bilder på dom som inte kommer fastna på bild imorn =)

Elvis-Nota´s Crew Avaritia.

Lexi-Nota´s Crew Luxuria.

Lexi.

Jonas-Nota´s Crew Gula.

Jonas.


Ester-Nota´s Crew Acedia.

Ester.

Tack till mina söta valpköpare för bilderna!

1 kommentar:

Ingelis sa...

Vad kul att se dem igen. De är för söta allihopa.