måndag 8 juni 2009

BILDER!

Här kommer en liten del av dagens bilder =) Har inte stirrat färdigt på bilderna på mina vovvar så jag lägger ut lite bilder på Elins sköna vovvar istället!


Åbrinkens Briam apo´ Azzar
Briam

Briams son Magic Colour Midnight Express
Otto

Härligt kort!

Gillar detta oxå!

Martin som hundvakt medan det fotograferas :)
från vänster Otto, Våga, Briam


Alla vovvarna fick även testa klickerträning på target (kastrull underlägg på marken)

Briam med nosdutt och tass på väg.

Otto verkar tänka "gjorde jag rätt nu?

Vega var haj på detta och trampar här i fart och bestämt =)
Duktig tjej, både hon och matte Ingelis!

Husse fick klicka Jippie som även hon fixade detta med tass target =)
Duktiga är ni båda 2!


1 kommentar:

Elin sa...

Hej!
Tack för en underbart trevli helg!
Idag har Otto stampat på targeten med båda framtassarna och kollat på mig precis som att "Ge mig nu då!!" han fick sova på saken så satt det sen...

Briam har idag förstått att det ska vara tass på för att det ska komma en belöning. Sammanlagd tid för träning med klicker idag ca 7 min och de sover som stockar!!!

Otto har sprungit i trasken på fm så han får vara trött!!

Nu ska jag välja lite bilder och uppdatera bloggen med =)

Kram
Elin, Briam & Otto