tisdag 16 juni 2009

Mina fina hundar =)

Det är banne mig inte lätt att få till bra kort på hundarna "bara" sådär. Det är dålig lön för mödan att dra med sig kameran ut på promenad när man inte lyckas få dom där bilderna som man skulle vilja fånga...
Till slut gav jag upp! Och passade på att ta kort när hundarna var på dom stubbar, stenar och träd där dom får sig en gotta på våra promenader. Dels för deras balans och självförtroende men även för att dom ska vara med och vara delaktiga på promenaderna. Med tanke på att dom för det mesta är lösa så är det bra att vi har tät kontakt med varann å då vill dom såklart att det ska löna sig =)


Fina Våga!

Hon stog och spanade upp i träden från stubben.

Jag tyckte hon såg så majestätisk ut...

... så jag tog många bilder =)

*fniss* tycks Nota säga :)

Ebba å Jippie på sten.



Jippie spanar lite från stubben.

Ebba å Jippie vid stubben.

ps tror jag har kommit på att Jippie måste ha varit fotbolls huligan i sitt förra liv *haha* ds

Inga kommentarer: