onsdag 24 juni 2009

sol och ledigt!

Världens bästa skitungar =)
Jippie å Liam

Snapshot på Vega från klubben igår,
det var inte många sekunder hon stod still innan hon for
runt som en tornado =)

Still slut låg hon faktiskt stilla en stund.

Mys Våga.

En trött Jippie.

Här har vi kisse katten Softish som har varit hos veterinären och fått drän pga dumma kattslagsmål...

Vilken underbar vecka med all denna sol å jag är ledigt!!!
Denna vecka inleddes med ett nytt försök att gå ner i vikt. Fy jag väger f-n snart lika mycket som en heffaklump och har gått upp as mycket dom senaste 3 åren så nu måste det snart hända något på vågen (åt rätt håll!).
Man kan aldrig få njuta av ledigheten helt vet ni va? Jag har snart i en vecka haft tanvärk som heter duga å hur roligt är det att gå till tandläkaren då (å hur billigt är det?)

Nu till dom bra sakerna =)
Igår hade vi ringträning på klubben det var en bearded collie, afghan, flat, perro de aqua espagnol och 2 whippets. Detta kommer fortsätta på tisdagar jämna veckor och det var ett gott gäng så jag tror säkert att vi kommer ha roligt =)
Ikväll hoppas jag på träning på rakbanan i Dingle, det hade gjort både Våga och Jippie gott att få anstränga sig lite extra!

Nej nu kan jag inte sitta här längre! Nu ska jag ut å "fånga dagen" =)

1 kommentar:

Ina sa...

Hoppas ni haft en super spring träning=)