söndag 1 juli 2012

Jippie och magen :)

Kan inte hålla mig så jag får blogga lite trots att jag inte vet någonting säkert ännu :)

Ja så här ser hon ut 3 veckor och 2 dagar om man räknar från den sista parningen.
Dräktig? Vet ej. Tecken? Ja jag tycker ju det, vill inte äta sin mat i ca en vecka och Jippie har alltid ätit med passande aptit, tycker pälsen "står ut" mer vid tuttarna på ett sätt den inte gjort innan, trött och mer rädd om sig. Ååå älskade Jippie vad glad jag vart om det blev Joker & Jippie bappisar vecka 32! Sen ett stort GRATTIS till Joker som i helgen blev BIS senior på Whippetklubbens utställning i Borås.

Sen är jag bara tvungen att skryta lite om detta fina glas jag fick helt apropå av Henke på midsommar!
Skickade en bild som jag funderade på om den kunde bli en bra tatuering till Henke, då den inte gjorde sig så bra som tatuering så graverade han in den på ett glas istället! Rätt grymt gjort om jag får säga det själv :) Dessutom så står det Michaela på "baksidan" av glaset, sant hans signatur på undersidan. Stackars Henke som gjorde detta glas, jag fick ju massor av nördiga idéer! 
Ska se om jag kan få till bättre kort utan blixt på kameran.

*Håll nu tummarna för att det växer småttingar i Jippies "mage"!

Inga kommentarer: