måndag 7 januari 2008

Julafton & Nyår

Julafton firades hos husses mamma och pappa. Ebba och jag fick egna fina paket, vi fick även massa klappar och kel av hela släkten där som tycker så mycket om oss vovvar :)

Fast det räckte inte riktigt för mig så när alla tittade bort så hjälpte jag dom att äta upp lite ( från ett helt bauta lår) rökt kalkon :) hihi! Matte kom på mig och var inte fullt lika nöjd men vad gör det! Sen var jag som den lilla ängel jag brukar ge skepnad av.


Oskyldiga lilla jag!

Nyår firades hos husse och mattes kompis i Uddevalla med lagom mycket folk, jag fick ligga i både sängar och soffa så jag klagade inte. Och vid 12 slaget var matte så nöjd med mig för att jag inte brydde mig om allt smällande och tjutande på utsidan, ha som om jag skulle bry mig!

God ny vacker tass och lycka till det kommande året i livet och på tävlingar kära vänner! Själv ser jag fram emot att bli mamma! Läs mer på min blogg eller titta här: http://elinobriams.blogg.se/

Inga kommentarer: