torsdag 31 januari 2008

Utmanad av Mindi

Utmaningen! (För ägare å hund)
M=matte michaela N=nota hund
1.Vad gjorde du för tio år sedan?(för djur 1 år sedan) M: Åkte moped och livet var ganska enkelt, hade säkert redan hunnit ha en grillkväll på stranden :)
N: Låg i träning inför tävlingarna 07 kanske...
2.Vad gjorde du för ett år sedan?(för djur, en månad sedan) M: Bodde i Uddevalla, jobbade och tränade hundarna. N: Låg å päste i soffan efter en god! jul!
3.Fem snask jag gillar. M: Choklad i alla former! N: Allt som någon annan äter, kattbajs, annat bajs, Orijen (träningsgodis), Frolic, allt som jag stulit =)
4.Fem sånger som du kan hela texten till: M: öh..inbillar mig att jag kan dom en del texter bara låten är på i bakgrunden (känns igen:) N: Den förväntansfulla sången, jag såg en katt-sången & jag är inte nöjd-sången!
5.Vad skulle du göra om du var miljonär? M: Starta eget så jag har den tid jag vill ha till vovvarna, snygga till bilen, köpa in någon whippet kanske osv osv! N: Flytta till ett land där det inte regnar från sidorna, köpa kuddar å så så att hela huset var mjukt och gosigt vart jag än la mig, betala någon för att uppfinna en automatist täckeslyftare!
6.Fem saker som du gillar att göra: M: Umgås med vänner, köra bil, träna hund!, gå långa härliga skogspromenader, mysa med nära och kära i soffan/sängen N: Springa lure, jaga katt, jaga ekorrar, långa skogspromenader, ligga å mysa.
7.Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa. M: Spetsiga skor, stuprörs jeans, paljetter å glitter, vita kläder (opraktiskt), rosa kläder. N: Inga skor av något slag! Inte bli utklädd till något miffo, lampskärmen (tratten) från veterinären...
8.Fyra "favoritsaker". M: Vovvarna, kärleken, bilen, vännerna. N: Husse&Matte, min Ebba, min katt,kaninskinnet.

1 kommentar:

Ina sa...

Underbara Nota=) Fy vilket väder det vart idag. Lite snöblandat på vägen hem tror jag allt. Pita öppnar på måndag istället=) Helt sjukt detta=) Ringer dig nog strax=) Krama