onsdag 23 januari 2008

Nya kort

Igår fick jag trimmat Ebba (hon går mycket snabbare nu hehe) hennes vackra öron kändes nästan igenväxta så jag fick sätta saxen i dom:)












Hann även träna lite med Nota både klicker och vanligt. Lite snabbt körde vi igenom ingångar, positionsträning, sitt, ligg & stå, stanna samt lite olika target övningar. Hon tycker det är kalas skoj =)
I och med att det var så fint väder (äntligen) så tog jag med mig vovvarna upp till gräsfotbollsplanen där dom fick springa och jaga lite frisbee. Tog massa härliga kort! Här kommer ett par stycken ( det går att klicka på dom så blir dom större).






























4 kommentarer:

Ina sa...

Härligt kort på Ebba. Frisbeen = My Prescious *hihi*

Whippe sa...

Härliga bilder!!! Tänk nu när sommaren kommer och då hoppas jag vi får flera fina dagar MED sol!
Tänk att även jag kommer få vara med med min valpis!!!

Ina sa...

Är det Ebba som används som logga för Torpedos? Hoppas du får en toppen dag och att vi hinner ses. krama

Ina sa...

Utmaningen=)(För ägare å hund)
1.Vad gjorde du för tio år sedan?(för djur 1 år sedan)
2.Vad gjorde du för ett år sedan?(för djur, en månad sedan)
3.Fem snask jag gillar.
4.Fem sånger som du kan hela texten till:
5.Vad skulle du göra om du var miljonär?
6.Fem saker som du gillar att göra:
7.Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa.
8.Fyra favoritsaker.