tisdag 5 maj 2009

Ingen kamera!

Igår var Ingela å jag på Elgiganten för att lämna in min kamera då den inte fungerar på ett önskvärt sätt. Maria å Henrik vet vad jag menar när jag suttit å svurit över att kameran inte kan fokusera när valparna har stått så fint! Så nu är den bortlämnad å jag hoppas vid gud att jag får tillbaka den mer fungerande å gärna inom en snar framtid (tack!).

Glömde i senaste inlägget att gratulera Ida med Whippe som på sina senaste 2 utställningar fått fina placeringar!

Så nu får ni hålla tillgodo med nya uppdateringar å gamla bilder ;-) sorry!

Det finns "nya" bilder på Nota på hemsidan i hennes galleri =)

Å sen vill jag bara dela med mig av mina kvällspromenader med Ebba å Jippie där Jippies fullständiga koncentration går åt till att äta alla möjliga "bugs" såsom spindlar, skalbaggar, gråsuggor å annat extra protein. Notas favorit är nattfjärilar å Våga tycker myggor är gott =) Knäppa älskade hundar!

2 kommentarer:

Elin sa...

Ha ha Otto åt en bärfis på farfars balkong... Briam tog den först men rynkade skarpt på näsan och SPOTTADE ut den... då va Otto genast där och skulle ha! Nanne som han är så åt han naturligtvis upp den =) söta dom är! Otto äter allt som inte rör sig också... snus, fimpar, pinnar, stenar och så plockar han skräp som han bär med sig... just nu knoppar han på soffan och då är han som sötast =) det kommer bild på bärfisen om nån dag eller så... det va mammas kamera och då tar det lite tid...

Anna-Carin sa...

Bärfisar och myggor är väl inget. Maya hon sätter i sej allt annat skit. Fimpar och tuggummi är hennes favoriter. Jag förstår inte hur mycket tuggummi folk kan tugga på en dag och lyckas att spotta precis där vi går.