tisdag 26 maj 2009

Viggo & Nota barnen 6 månader!

Dagens första bilder kommer på Nota´s Crew Luxuria med det passande namnet Lexi som bor i Nossebro hos Maggan och Erika. Lexi är en duktig tjej som får följa med Maggan & Erika när dom är ute på häst tävlingar!
Tack för bilderna!

Lexi.

Lexi.

Dagens sista bilder kommer på lilla Jippie.
Hoppas få in fler bilder på dom andra 6 månaders älsklingarna i veckan.
Jippie är inte på något sätt uppställd på sina bilder utan de är bara kort från
våra promenader. Hoppas få tagit lite "proffsigare" bilder nästa vecka kanske?


Jippie spanar i fårhagen.

Här står hon på en brygga och spanar på en backpacker som kom och frågade om det var ok att tälta här. Han var från Frankrike och hade tagit en termin ledigt för att hajka sig fram här i Skandinavien. Jag tror var yngre än mig och han var alldeles ensam, det är baske mig ganska fräckt! Nu skulle han ta sig fram på Uddevalla leden, han hade varit på Öland och skulle vidare till Norge. Där skulle han till Oslo först sen till Nordnorge för att ta sig neråt längs kusten osv. Tror resan skulle sluta på Island =) Han tyckte naturen vi har här är fantastisk och ja det är den ju =) Jag önskade honom lycka till på sin resa och sa även att jag tycker att han var en inspiration, han lär ju ha fått lite perspektiv på livet när han väl är hemma igen.


4 kommentarer:

Elin sa...

En mini-Lola!!

Storma sa...

Hehe! Håller med Elin,,,På bild två ser Lexi ut som en något missnöjd lill-Notis:)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Du verkar ha dålig pli på dina valpköpare ;-D

Anna-Carin sa...

Måste jag säga att bilderna är bra fast hundarna inte är uppställda. Kanske är det då man ser hur dom ser ut. Vackra eller hur?
kramar
Anna-Carin