torsdag 28 maj 2009

Nota´s Crew Avaritia

Elvis söt i soffan.

Elvis står och fnissar på en sten =)

Länge leve Ikea råttorna!

Igår kom det kort på Elvis som nu bor i Stockholm hos Eva och Lasse!
Han är en duktig pojk som får följa med matte Eva till jobbet och där har han sin bästa kompis som också är en whippet! Tänk vilken tur man kan ha!
Elvis går också på kurs med husse och matte och det tycker han är skoj.

Idag ska jag tacka Cissi som varit så snäll och tagit mina vovvar på promenad!
Det var första dagen på nya jobbet, börjar egentligen till hösten men idag hade eleverna studiedag så det var möte och arbete med nya arbetslag. Kollegorna verkar trevliga (och jag börjar tro att det kanske kan gå i alla fall, även om jag inte känner mig kompetent)! Så det var gott att veta att hundarna var väl omhändertagna så jag kunde koncentrera mig till fullo utan att behöva oroa mig för kissenödiga/uttråkade hundar!
Tack även till Ina som ikväll hoppade in som hjälpinstruktör med mig på rally kursen!
Vad hade man gjort utan sina vänner?
(hellre fattig med goda vänner än rik utan ;-)

Inga kommentarer: